marți, 20 decembrie 2016

Cum e viața?

-Cum e viața? l-am întrebat într-o zi.
-Viața? a spus el și a râs. Viața poate fi în mii de feluri, pentru fiecare om există un fel anume.
-Totuși, cum e viața?
A întins mâna, a luat o pungă și a umplut-o cu nuci.

Mi-a dat-o și a zis:
-Uite, asta e viața!
L-am privit cu mirare, nu vedeam nicio legătură dintre viață și un pumn de nuci, dar am zis, dacă tot nu înțeleg, măcar să le mănânc. Am spart-o pe prima.

S-a spart ușor, de fapt am sfărâmat-o între palme, apoi i-am mâncat cu placere miezul auriu.
Am spart-o și pe a doua.
Coaja mai groasă a opus rezistență dar în final a eliberat un miez întunecat și amar.
Am continuat să sparg.
Unele erau bune, altele putrede, sau amare, câteva seci.
Mi-a zâmbit din nou și mi-a spus:
-Acum ai înțeles cum e viața? Plină de lucruri bune și mai puțin bune, plină de realizări și dezamăgiri, plină de vise ușor de împlinit și vise pentru care trebuie să lupți.

Așa e viața!
Plină de surprize!


http://www.andreilaslau.ro

 
Pentru rapidisti anul acesta miezurile au fost amare.
Daca pana in acest an  totul a fost putred, vestea buna este incepand din 2017 au raman in cosul nostru au ramas doar miezurile dulci.
 
E motivul pentru care nu putem fi decat fericiti.
 
FzR!!