marți, 13 decembrie 2016

De ce eu?

Arthur Ashe, un jucator de legenda care a castigat Wimbledon-ul, a murit de SIDA in urma administrarii de sânge infectat in timpul unei interventii chirurgicale pe cord în 1983.
El a primit multe scrisori de la fanii lui, iar in una dintre ele era intrebat: “De ce a trebuit Dumnezeu să te aleaga pe tine pentru o astfel de boala cumplita?”
Raspunsul lui Arthur Ashe a fost: „50 de milioane de copii au inceput sa joace tenis, 5 milioane au învățat să joace tenis, 500.000 au învățat tennis profesionist, 50 de mii au venit sa joace in Circuit, 5000 au ajuns la Grand-Slam, 50 au trecut spre Wimbledon, 4 au ajuns in semifinale, 2 au ajuns în finală ..iar când am tinut cupa in mâna mea, nu l-am întrebat pe Dumnezeu:
De ce eu?” Deci, acum că ma aflu în suferinta, cum pot sa il intreb pe Dumnezeu “De ce eu?”.
Re-inceputul povestii noastre poate tocmai din liga a 5-a nu trebuie sa ne intristeze catusi de putin.
Doar gandul ca noi rapidistii suntem cei alesi din cei nu mai putin cele 7,125 miliarde de oameni care traiesc in cei 148.939.100 km² de uscat, sa purtam in suflet aceasta Iubire, ne face cei mai fericiti de pe acest pamant.
Si pentru toate acestea nu trebuie sa ne intrebam: 
De ce eu?”.
Pentru simplul motiv ca doar noi rapidistii, nu numai ca putem suporta nedreptatea sau durerea, dar putem primi in sufletul nostru o astfel de Iubire.
Si FERICIREA de a fi contemporani cu eternul RAPID.
FzR!!!