miercuri, 27 iunie 2018

Decompensare

Diego Maradona (57 de ani) a ajuns, târziu în noapte după victoria Argentinei la spital.
"El Pibe d'Oro" a fost cărat pe braţe şi scos din tribune.
Ulterior campionul mondial din 1986 a publicat diagnosticul medicilor ruşi într-un mesaj pe pagina sa de pe o reţea de socializare."Vreau să vă spun că sunt bine, că nu sunt şi nu am fost internat.
În pauza meciului Argentina - Nigeria mă durea foarte tare în zona gâtului şi am suferit o decompensare (n.r. pierderea echilibrului şi apariţia unei stări de epuizare).

Am fost consultat de un medic şi mi-a spus să mă duc acasă înainte de repriza a a doua.
Dar am vrut să rămân pentru că ne jucam soarta.
Cum puteam să plec?

Vă trimit tuturor o sărutare şi vă rog să mă iertaţi pentru sperietură.
Vă mulţumesc pentru sprjin. Diego va mai sta pe aici", a fost mesajul lui Maradona postat pe contul de Facebook.

Pe intreg parcursul meciului Maradona a avut un comportament mai mult decat de ciudat.
A fost surprins fluturand un steag cu chipul sau, aruncandu-si ochii peste cap precum intr-un ritual straniu, gesticuland vehement, dormind după ce s-a bucurat la golul lui Messi, apoi arătând semne obscene spre teren după reuşita lui Rojo.
La sfarsitul meciului a fost sfarsit carat pe brate.
Ati inteles acum??
Starea se numeste deci " decompensare".
Consumul zilnic de cel putin 2 litrii de lichide fiind recomandat de medici.
 
FzR!!