duminică, 24 iunie 2018

Flash News. De Mondiale.

Sunt bucuros că am răsturnat scorul şi am marcat acest gol vital. 
A fost un thriller, plin de emoţie, ca un montagne russe până la fluierul final. 
Emoţiile s-au acumulat şi am avut ocazii enorme, precum cea cu capul a lui Mario Gomez, iar ultimele două minute au fost pline de dramă. 
Dar acest gen de lucruri există în fotbal, meciurile eliminatorii se decid adesea ca acesta. Nu e prima oară când am trăit aşa ceva'', a declarat Joachim Low după victoria Germaniei.
'' Am apreciat că nu ne-au lăsat nervii şi nu ne-am panicat după ce am încasat golul. 
Nu ne-am pierdut capul şi am încercat să pasăm şi mai rapid, să-i facem să alerge pentru a obosi şi pentru a crea spaţii", a conchis Joachim Low.
Dupa ce s-a jucat in degetele prin nas, pe intreaga perioada a tensionatei partide, va intreb legitim: " 
" Credeti ca si-a lipit in cap << capodoperele >> ? "

Jurnaliştii de la As notează că gesturile lui Xhaka și Shaqiri, de după golurile marcate în poarta Serbiei, l-au înfuriat pe Putin. 
Liderul de la Kremlin a fost un aliat al Serbiei în războiul din Balcani.
Xhaka și Shaqiri au marcat golurile Elveției în meciul cu Serbia, însă gesturile de celebrare a bucuriei, unele pro-albaneze, au fost controversate.


Ei au celebrat succesul cu semnul vulturului negru făcut de cei care cred în pretinsa idee a unei Mari Albanii ", a titrat publicația Blic. 
Marea Albanie se referă la o doctrină naţionalistă vizând regruparea în aceeaşi ţară a tuturor albanezilor din Balcani.
Nu doar sârbii au fost dezamăgiţi de comportamentul jucătorilor, ci şi liderul Rusiei, Putin. 
De altfel, fanii ţării gazdă prezenţi la meciul Serbia - Elveţia au fost auziţi strigând în mai multe rânduri "Kosovo e Serbia". Totul ar fi avut un iz politic, suporterii fiind instruiţi să spună asta.

Toni Kroos este eroul Germaniei după ce a înscris golul victoriei în prelungirile partidei cu Suedia.
Înaintea golului izbăvitor din minutul 90+5, Toni Kross a fost sfătuit de primul marcator al nemților din partida cu Suedia, Marco Reus
Nemții au aflat că mijlocașul celor de la Dortmund i-ar fi spus lui Kroos să tragă direct la poartă și să nu mai centreze, având în vedere media de înălțime a fundașilor suedezi.
I-am spus lui Toni: uită-te la ei (n.r. - cât de înalți sunt), nu e timpul să centrezi. 
Șutează direct ", ar fi fost mesajul lui Marco Reus pentru Kroos. 
Am prins momente frumoase în teren, dar e frumos și pe bancă. 
Suporterii au fost la înălțime, au demonstrat că Rapid este un club de tradiție și rămâne un club de tradiție. 
Sper să se găsească oameni cu bani care să ajute această echipă, pentru că avem nevoie de bani. 
Lucrurile se vor schimba, nu foarte mult, dar trebuie o schimbare. Vom avea adversari mai puternici, pentru că toți vor să bată Rapidul. T
rebuie să facem o analiză a jucătorilor, avem nevoie de fețe noi, de jucători mai de valoare.
Vom juca pe terenuri mai bune, iar noi, acasa, vom juca în Regie ", a declarat Daniel Pancu la Digi Sport Special.
Deși Rapid a câștigat la scor (n.r. 10-1_ partida cu Singureni, Daniel Pancu a avut și motive de nemulțumire. 


" Nu trebuia să se întâmple (n.r - golul marcat de Singureni), dar îl felicităm pe cel care a marcat. Ramâne momentul vieții lui, clar! ", a mai declarat Pancu.
"Maryo Primaru'" s-a făcut remarcat printr-un dribling încercat, în stilul lui Neymar, când a încercat să ridice mingea peste un adversar şi să treacă în viteză de el. 
Însă, balonul l-a lovit pe jucătorul Rapidului în piept, giuleştenii au recuperat şi au marcat imediat.


FzR!!