sâmbătă, 16 iunie 2018

Peru-n ochi...

Inca o bere...
Imi strang "capriorii": Gallese - Advincula, Rodriguez, Ramos, Trauco - Tapia, Yotun - Carrillo, Cueva, Flores - Farfan.
Sangele latin ma obliga.
Pentru ca de la fratii Laudrup, danezii ne-au adus doar nopti de cosmar.
Cine uita nu merita.
Culmea ca spiritul imi este alimentat de aztecii cu nume ale caror adaptari par personaje istorice sau chiar vedete ale fotbalului mondial.....
Advincula, o clavicula ce inscrie doar la vinclu...., Rodriguez clar unul din telenovele, Ramos...pe asta nu-l iert pentru intrarea criminala asupra lui Salah, Trauco...fie chiar trabuco..parca fumatul este interzis pe stadioane...., Tapia...acest Bernand Tapie de peste ocean..., Carrillo....banuiesc ca ar fi cariño (afectiune) iar aici ma emotionez, Cueva...asta cred ca este in plus...., Flores...vinde flori si Farfan...probabil "la tulipe"...
Face minuni berea.
Imi sunt dragi toti. Parca i-as cunoaste dintodeaua.
Din teren insa perusii ma scot din sarite.
Atacurile fara vlaga ale sud-americanilor se sting undeva in marginea careului.
Culmea ca tot VAR-ul ii salveaza dupa ce interventia lui Poulsen este analizata si penalizata de arbitru (ala negru uitat de parinti in copilarie pe plaja).
Cueva executa si rateaza....
Asta daca nu este in plus...cu siguranta inseamna un minus pentru echipa...
In actul secund perusii din judetul situat dintre Amazon si Machu Picchu urmeaza aceeasi partitura....
Atacuri frante de blonzii bruneti ( o fi din cauza berii?) din nordul continentului european sau retinute de incredibilul Schmeichel.
Apropos...l-ati remarcat pe antrenorul peruan? 
Ma gandesc ca berea (consistenta!) imi da puteri miraculoase. 
Sa pot face teste de paternitate.
Ricardo Gareca a avut Flero (locul de nastere al lui Andrea) si a cunoscut-o pe mama lui Pirlo.
Nu-mi termin cercetarile si Poulsen inscrie in poarta discipolilor lui Gareca.
Doamne la astia testul e mult mai complicat...prea multa acuarela.
Renunt la a-mi mai atribui veleitati de cercetator si-mi mai desfac o bere...
Farfan "la tulipe" asta, varul lui Flores, rateaza ultima ocazie de egalare si-mi ingroapa pronosticul.
Ii flutur lui Gareca "degetul lui Robbie Williams" din deschiderea editiei si parasesc in graba loja oficila din bucatarie....
Peru - Danemarca 0-1.

FzR!!