luni, 4 iunie 2018

Campionii

Daniel Niculae a fost din nou cel mai bun om al giuleștenilor în meciul contra rivalilor bucureșteni. 
A marcat o dată și a fost protagonistul fazei care a dus la stabilirea scorului final.

" E bine. E bine, e frumos că a fost din nou o atmosferă frumoasă. Mă bucur că nu au mai fost incidente în tribune, așa cum s-a întâmplat la meciul de acum o lună și jumătate. Noi am fost echipa mai bună. Am jucat un fotbal frumos, am îmbinat experiența cu tinerețea. " a declarat Niculae la microfonul Digi Sport.
Victoria ( 2-0 ) le-a adus rapidiștilor calificarea în barajul de promovare în Liga a 3-a. 
Acolo, formația lui Constantin Schumacher va întâlni reprezentanta județului Giurgiu. Singureni, Argeşul Mihăileşti, Dunărea Giurgiu și AS Energia Remuș, de aici se va alege adversara Rapidului.
" Ne bucurăm că am câștigat și sperăm să trecem și de baraj și să ajungem în Liga a treia. Trebuie să dăm copiilor continuitate, să vină lângă echipă în Liga a treia, în Liga a doua și apoi în Liga 1. Campionatul în Liga a 4-a nu l-am luat niciodată. Am promovat din Liga a 2-a în Liga 1, am luat titlul, dar în Liga a 4-a n-am luat niciodată campionatul. Sper la anul să facem o echipă competitivă și să promovăm din Liga 3 în Liga 2" a mai spus Daniel Niculae.
Golgheterul Rapidului e conștient însă că dacă echipa va promova în Liga a treia va avea nevoie de întăriri. 
" Bugetul trebuie să fie mai mare, dar trebuie să găsim un echilibru. Nu trebuie să dăm banii pe orice și oricine. Trebuie să avem o strategie foarte bună. " a recunoscut atacantul rapidist.
sursa: digisport.ro

Campionii. 
Giulestiul - Capitala Bucurestiului.
Si a fotbalului.
Campionii.
Si detinatorii unui record absolut al fotbalului romanesc: 
164 de goluri inscrise intr-o singura editie de campionat.
Reprezentand o medie de nu mai putin 5,29 goluri per meci.
Inclusiv acest record il va contesta Talpan - simbolul csa.
Pentru ca asa cum ne-am obisnuit fotbalul romanesc se incheie la comisii.
Si de aceasta data ( asa cum ii este in ADN) protagonista si campioana "meciurilor la masa verde " este 5teaua.
UM 02301 invitata la aceasta editie a ligii a 4-a contesta rezultatul pe teren si doreste calificarea la barajul promovarii pentru liga a 3-a.
Din postura ocupantei locului 2.
Nihil novi sub sole.

FzR!!