luni, 18 iunie 2018

Pana Mea...

Dupa prima repriza ce l-a avut drept unic remarcat pe dinamovistul Penedo, asa cum inteleg din comentariul unui prieten, reusesc sa ajung acasa....
Iar Martens cinsteste reusita mea cu un sut direct la vinclu.
Ridic paharul in ciuda lui Penedo...
E groasa pentru debutanta Panama.
"Dracii rosii" par treziti de bijuteria colegului lor si schimba registrul tactic...
Eu schimb echipamentul office cu cel de ultras de apartament.
Belgienii maresc avantajul prin Lukaku.
EXULT!
Am mers pe "2-0".
Devin pe loc suporterul celor din America Centrala.
Scap paharul din mana la comentariul celui de la teveu.
Singurul obiectiv al panamezilor la turneul din Rusia este sa nu se faca de ras."
Nu termina bine remarca ca Lukaku reuseste dubla!
Belgia - Panama: 3-0.
Pana Mea!!

FzR!!