sâmbătă, 23 iunie 2018

Greu de ucis!!

Din relatarile prietenilor mei, subsemnatul fiind prezent la victoria zdrobitoare a Rapidului impotriva celor de la Singureni (n.r. 10 -1), inteleg ca asistenta de la Soci este ticsita in galben.
Cu ochiul meu de vultur (nu cartaginez), de acolo de la T2 - de unde am vazut multe, identific prada...:
Ma asteapta emotiva....imi spun...
In teren inteleg ca este deranj...
Toivonen (33') scapa pe contraatac dupa o pasa gresita a lui Kroos si deschide scorul cu un lob peste Neuer!
Dupa reluare Werner (47') centreaza pe jos in careu iar Reus inscrie!
Panzerele calca totul in picioare.
Nu ajung bine in statie "la 41" si Boateng primeste al doilea cartonas galben si este eliminat!
Sper sa primesc si eu un galben mai tarziu...
Oare cum o cheama pe tipa??
Urc in "41', cant cu baietii de zguduim vehiculul si sar in statie....undeva in 90'...
GOOOOOOOOOOOOOOOOOL GERMANIA!!!! 
Kroos (90'+5) inscrie dupa o lovitura libera la scurt, sutul sau s-a dus direct la vinclu!
Ma dezlantui si inghit berea cu tot cu ambalaj. 
Oops!!
Mi-l amintesc pe Henrik Larsson in '94.
Sunt convins ca la ora aceasta intelege cel putin lacrimile si povara sufletelor noastre de atunci.
Suedezii golesc repede tribunele.
Jubilez!
Nemtii s-au dovedit greu de ucis....vorba lui Lineker.."esti sigur ca i-ai batut doar cand ii vezi urcati in autocar".
Mai desfac o bere sa sarbatoresc....
Ooops!
Stai ca a disparut si suedeza mea....
La naiba!

FzR!!