marți, 31 martie 2020

S.F.

Ați trecut la cauciucurile de vara? 
Mai treceți?
Nu vreau să par răutăcios, dar mă bucur de faptul că unele persoane nu mai fac parte din viața mea.
Bietul prinț Charles... 
De o viață întreagă așteaptă coroana ...și când în sfârșit vine, e cea greșită!
Mă întreb de ce nicio zona din afară Wuhan nu a căpătat virusul asta...
Am vizionat aseară un film SF pe Netflix.
Oamenii se îmbrățișau, mergeau la restaurant, sărbătoreau și se plimbau....

Într-un troleibuz.
Ultima stație.
Un polițist vede un student adormit, cu o carte pe genunchi, " Teoria câmpului magnetic".
Polițistul îl trezește pe student și îi spune:
- Scoală agronomule, am ajuns...

După comunicatul de duminică aseară tot încerc să înțeleg dacă este epidemie de gripă sau de păduchi. 
Ăștia ne amenință mai mult cu dezinsecția...
Băiatul care vorbește în limbajul mimico-gestual mi se pare demn de cea mai mare încredere.
Băieții din ziua de astăzi nu știu ce-i ăla curaj.
Pe vremea mea, curajul era să suni la fată acasă, să răspundă tac-su și tu să o ceri la telefon.
După ce scăpăm de pandemie primim certificate de luptători? 
Sau vom plăti în continuare taxe către "salvatorii" noștri cărora le datorăm aceste zile?
Întreb. Nu dau cu parul...

Ziua 23....Offf, ce dor imi e de tine Rapidulețule...!

FzR!!