marți, 31 martie 2020

O nouă șansă

Vinerea ce a trecut a fost Ziua Teatrului....
Am uitat să urez unora " La Mulți Ani! ".
Toată viața mea am râs de ăia cu WC-ul în fundul curții, acum realizez că ei ies mai des din casă decât mine. 
Și fără adeverință.
Știți ce m-ar face să mă simt din nou patriot?
Nu intonarea imnului prin megafoane, ci tăierea pensiilor speciale, demiterea șefilor numiți pe pile in sistemul medical, finanțarea spitalelor și a educației...
Acum cred ar fi momentul să se înlocuiască din nou bordurile. Alea vechi, puse acum câteva luni, sigur sunt infectate.

Discuție între doi ardeleni:
- Salut Ioane! Ce faci?
- No servus Văsălie! Iaca, plimb melcu'!
- Apăi, măi Ioane, frumos melc ai!
- Am avut altu' mai frumos, dar mi-a scăpat și nu l-am mai putut prinde...

Sau...:
- De când cu criza asta am învățat să mă spăl pe mâini.
- DAR TU NU ERAI BUCĂTAR ÎNAINTE?

Citesc ziarele...
Nimic despre Brexit, focul din Amazon, climate change, migrația masivă sau războiul din Siria.
Lumea se schimbă.
Regele Thailandei s-a izolat cu 20 de concubine într-un hotel din Germania, spre disperarea celor 7 neveste oficiale care au rămas acasă...
Aflu și ce este un "titlu onorific":
Titlul onorific este atunci când soția spune: " Soțul meu este capul familiei"...
Mai avem totuși o șansă. 
Să aflăm că toată treaba asta nu este decât o păcăleală de 1 aprilie scăpată însă mai devreme.
Gândiți-vă doar că acest ghinion poate fi șansa noastră a tuturor.
Să ne întoarcem cu adevărat la viață, Iubire și respect.

FzR!!