vineri, 27 martie 2020

Virusul unei nopți de vară...

Cred că dacă Balzac ar fi trăit în aceste vremuri ar fi scris " Perfuzii pierdute "....
Nu am mai rezistat curiozității!
Ieri am făcut un test de coronavirus, din ăla cumpărat de Ministerul Sănătății. 
Rezultatul a fost că sunt însărcinat în luna a 3-a...
Îl înțeleg abia acum pe Costache...
A renunțat la jobul cel mai prost plătit și unde se primesc mai greu plicurile.

Partea bună a pandemiei este că virusul ăsta mic și invizibil precum un duh ne spiritualizează într-un sens bun.
Aveam nevoie cu toții. 
La unii dintre noi acest proces va dura mai mult sau va eșua.

Aud la știri că în Buzău s-a descoperit o pungă cu Covrig-20. Versiunile mutant cu sare și mac. 
Se îngroașă treaba.

Iliescu auzind că iese armata în stradă și-a luat paltonul și a plecat în grabă spre TVR.

Cel mai probabil în curând mă voi alătura măsurii #porkfromhome. 
Voi bea din nou bere la prânz, așa cum o făceam în liceu....

Am observat că dacă citesc invers "coronavirus" iese "surivanoroc".
Deci la români e cu noroc!
Hai noroc, deci!!

Așa sunt eu, unul dintre cei mai optimiști. 
Aștept vârful, scăderea din vară, valul 2 din toamnă și gata la iarnă sărbătorim Paștele și Crăciunul.
Până atunci urmăresc vremurile și vremea. 
Că să știu cum mă îmbrac când ies să fumez pe balcon.
Afară zăresc cum Miliția l-a prins pe unul care-și plimbă peștele din acvariu drept animal de companie...
Intru din nou în casă.
Noi știri răsună din televizor.....
Cercetătorii moldoveni lucrează asupra vaccinului împotriva Covid, însă de fiecare dată le iese vin..
Firea își face un selfie cu străzile goale din București pentru a-l pune pe afișele electorale..
Efectele izolării colective nu se lasă așteptate. 
Nevasta-mea a zis să ies afară din casă și fără declarația pe propria răspundere, că plătește ea amendă...

Gata!
Am aflat totul despre virus, prevenție, măsuri și moarte.
Opresc televizorul și dau drumul la muzică, fantezii si vise.
Cât mai frumoase!

Hai Rapidu'!

FzR!!