duminică, 8 martie 2020

COVID-19.23

Se spune că " ziua bună de dimineață se cunoaște...".
Pentru noi rapidiștii, însă se dovedește faptul " că se cunoaște" de la coada de la bilete...
La puțin timp după achiziționarea biletului un jandarm avea să mă informeze faptul că se sistează vânzarea biletelor datorită coronavirus-ului.
" Dornic cel mai probabil de publicitate pe blogul meu " îmi zic în gândul meu....
Anunțul continuând cu amânarea partidei dintre fcsb și Craiova....
" Ce ne interesează pe noi de fcsb? ", am auzit vocea unui adolescent din spatele meu...
Așa este...
Pentru că totul avea să ne intereseze de ce se întâmplă cu noi....
Cu șansa de a ne instala pe locul 2 al competiției, Rapidulețul și-a jucat stângaci destinul,  " reușind " în teren absolut nimic.....
Am atacat în schimb însă din tribună....
Ole-uri de haz de necaz, urale la golul advers a lui Laurențiu...Buș, aplauze la ratarea penalty-ului ( inexistent) de către "bombardierul" Vali Alexandru...
S-a strigat până și " demisia ", iar sufletul meu s-a adâncit 20000 de leghe sub mări de durere....
Mulți dintre noi uităm prea repede, poate de aceea suntem și cei mai puternici....
Ultimul fluier a adus și primii stropi de ploaie pe obrazul meu...
Și poate al lui Dzeu.
Atâta s-a putut...
Rezumatul partidei?
Acesta! Unul despre încredere!
La final singurul care a avut barbăția să ne salute a fost Goge...
Regia s-a golit...
Rapidul pierde acasă împotriva ocupantei locului al 16-lea, ratează șansa de a urca pe 2 și "cade" pe locul 6....
Mii de suflete vișinii se risipesc printre străduțele micuțului cartier...
După un colț un cerșetor ne abordează...." ajutați-mă și pe mine "....
Îi întind cinci lei, rugându-l trist " să ne ajute și el pe noi....".
În tramvaiul 41, cândva plin de cântece, aud o tânguire precum o doină...
" Mai bine stăteam acasă...
Cu o sticlă de vin pe masă,
Mă uitam la PROTV...
Și spărgeam semințele..."
Virusul destinului COVID 1923 ne lovește din nou...
Crunt.
Vestea bună este că noi cunoaștem secretul de a lua totul de la capăt.
Convinși fiind că suntem parte ale poate celor mai frumoase Povești....

La Mulți Ani, doamnelor și domnișoarelor!

La Mulți Ani, Rapid!!

FzR!!