luni, 2 martie 2020

La răsărit de apus

Mulți dintre noi am fost surprinși ieri de reacția dusă la extrem a lui Pancone.
Declarațiile sale de la finalul meciului ne-au întristat:

" Nu cred că vreodată în istoria Rapidului a fost vreun sezon în care echipa să fie dezavantajată pe termen lung ca în acest sezon. Pot spune că obiectivul meu nu mai este promovarea, ar fi un miracol pentru Rapid să promoveze.
Nu ştiu pe cine deranjăm, dar maniera generală, de când a început campionatul, Rapidul a fost cea mai dezavantajată echipă. 
Din punctul meu de vedere, nu mai atacăm promovarea, ci formarea unei echipe pentru anul viitor, pentru că anul acesta nu mai avem nicio şansă. 
Felicitări jucătorilor, sunt nişte eroi."
Dragă Pancone,
Istoria Rapidului numără mai multe apusuri decât răsărituri. Am învățat să privim cerul sângeriu înainte de a merge soarele la culcare, sperand într-un răsărit îmbujorat, plin de emoție.
Așteptarea și speranța ne-a făcut mai puternici, mai romantici și poate puțin mai răbdători.
Chiar dacă vulcanul din noi a erupt întotdeauna la sfârșit de săptămâna.
Nu uita faptul că noi toți așteptăm promovarea. 
După aproape 7 ani de rătăcire și pedeapsă
Noi nu am renunțat niciodată.
Așteptând ca după mii de apusuri să se ridice măcar un răsărit.
Așa cum îl merităm.
Obligatoriu Înainte!

FzR!!