marți, 17 martie 2020

Forza Ragazzi!!

Maria Blaj, cea mai înfocată fană a Rapidului din Italia, bistrotdeținătoarea patiseriei Rapid Pasticceria Caffetteria din strada Giuseppe Mazzini nr. 1-D Bologna, muncește de la 4 dimineața pentru a trimite meniuri unui spital din oraș, unde medicii și asistentele luptă pentru a trata oamenii infectați cu virusul COVID-19.
Doamna noastră cu suflet alb și sânge vișiniu dă astfel dovadă de civism și a ajuns deja celebră printre italieni.
„ De când s-a închis totul, vin în continuare la patiserie și pregătesc micul dejun pentru persoanele de la camera de urgență din Sant'Orsola. Și le-am și livrat. Locația e închisă publicului, angajații mei sunt acasă.
Dar eu mă trezesc la 4 și vin să fac totul pentru ei, pentru medici, asistente și oricine are nevoie. E mâna de ajutor pe care eu o pot da. Toți acești oameni sunt extraordinari, minunați. Au nevoie de noi toți", a mai spus doamna Maria Blaj.
Cea mai mare surpriză pentru Maria Blaj a fost în urmă cu aproximativ 9 ani, când Rapidul lui Răzvan Lucescu a venit să deguste bunătățile din vitrina româncei. 
S-a întâmplat în 2011, chiar pe 3 septembrie, de ziua ei, la 24 de ore după amicalul pierdut de giuleșteni cu Bologna, echipă la care jucau Di Vaio, Acquafresca și Diamanti, scor 1-2.
„Au venit băieții aici de ziua mea. Am sărbătorit împreună. Antrenor era Răzvan Lucescu. Nu le-a venit să creadă când au intrat. S-au distrat, au cântat, au râs, s-au simțit bine. Le-a plăcut foarte mult", povestea Maria vara trecută.
Despre #familiaRapid.
Forza Ragazzi!
FzR!!