duminică, 29 martie 2020

Noroc

Ieri am fost la cumpărături, nu știu însă dacă ați aflat mai multe detalii de la știrile de la ora 22...
Înainte, pe străzi erau 500 de oameni. Ieri erau 500 de oameni cu foi în mână.
Mă întreabă soția cum va fi vremea mâine.
- Ce mai contează?
Azi-noapte s-a dat ceasul cu o oră înainte. 
Înseamnă că voi sta în casă cu o oră mai puțin. 
Bine, voi bea și cu o oră în minus...
Am băut dintr-un borcan.
E drept că palincă, pentru că de noaptea trecută mi-am propus să fiu perfect..

Veștile bune nu întârzie să apară....
Până pe 29 mai " la Dacia Service ai reducere de 12% la tavițele pentru portbagaj".
Mare noroc pe antrenorul nostru Dan Alexa...
Doar n-o avea Prodanca mâini de un metru, un metru și jumătate...
Am auzit că în București ne va suna să ne testeze, dar nu pe toți.
Ca-n bancul....:
Crocodilul îl întreabă pe dinozaur:
- Auzi frate, pe tine te-a sunat unul Noe?
- Nu.
- Nasol!
Totuși e și cu noroc.
În liniște și pace se aude până și vocea întregului Univers.
Acest noroc îl au absolut toți dintre noi.
Să nu-i dăm cu piciorul.
Decât mingii.

FzR!!