joi, 26 martie 2020

Dumbrava infectată

Românul care a fugit zilele trecute din carantină ca să-și bată soacra aud că a primit comenzi din toată țara.
Se spune că din criza aceasta, jumătate vom ieși bucătari, jumătate alcoolici.
Cum deja sunt un masterchef în preparat "mix-uri de rontzăiele " ce să înțeleg?
Între două shpritz-uri de palincă aseară i-am răspuns unui chinez la telefon.
A zis că ne trimit și un virus care să ne învețe să ne spălăm pe dinți, pe picioare...
Aud că vin materialele, măștile, dezinfectanții. 
Spitalele cad ca popicele.
Curând în ritmul acesta nu va mai avea cine să folosească toate aceste stocuri.
Ministrul sănătății tocmai și-a dat demisia.
Armata ne păzește de noi înșine.
Firea a anunțat aseară testarea tuturor bucureștenilor. Probabil va fi tip grilă.
Am curățat televizorul cu gel dezinfectant și a dispărut antena 3.

La cât spirt am folosit să mă dezinfectez zilele acestea, dacă mă oprește poliția în trafic sigur îmi iese alcoolemia la fiolă.

În această dumbravă infectată, îmi vine în minte o istorisire dulce-amară:

Moscova anilor 50.
Interdicție de ieșire între orele 21 și 6.
Doi milițieni îl văd pe unul care se furișează...
Unul dintre ei scoate mitralieră și-l împușcă.
- De ce l-ai împușcat? E numai 20:23...
- Îl cunosc, stă departe. Nu mai ajungea...

Și când te gândești că toate acestea se întâmplă datorită unui chinez care nu a fiert bine liliacul...

FzR!!