miercuri, 30 decembrie 2015

Rapid, un microb ereditar - by cosminfzr.freewb.ro

Am o boala rara la care nu exista vreun antidot,
O boala pe care am luat-o din Peluza Nord.
E un virus rar, dar fara vreo cale de vindecare,
Ce stapaneste omul, de cand traieste pana moare.
 
Microbul mi-a transformat sangele in alb-visiniu,
Si am devenit rapidist, fara macar sa stiu.
Acest microb este ereditar si se transmite usor,
Iar ca remediu, trebuie sa vii mereu pe stadion.
 
Nu exista cale de scapare, asa cum am mai spus,
Nici atunci cand inima-ti ramane fara puls.
Ramai pe viata rapidist chiar si dupa ce mori,
Acest virus te urmeaza chiar si printre nori.
 
Sa vezi viata in alb-visiniu, e ceva fara egal,
Si devii mandru ca ai microbul asta ereditar.
Iar consecintele incep sa apara usor,
Si vei vedea atunci cand vei veni pe stadion.