miercuri, 27 mai 2020

Apus de soare

Timpul e prea scurt pentru cei ce așteaptă, prea iute pentru cei ce se tem, prea lung pentru cei ce se vaită, prea puțin pentru cei care-l laudă, dar pentru cei ce iubesc, timpul este o veșnicie!
" Să mai vii într-o zi, să mai vii pe la noi,
C-am găsit niște ani, să ți-i dau înapoi,
Anii noștri frumoși, anii nebuni,
Am să-ți dau dau săptămâni,
anotimpuri și luni..." ( Elena Buzatu )
Am urmărit-o pe nevastă-mea când a plecat la amant.
La vreo jumătate de oră, bat la ușă. Iese un tip bine, frumușel.
Ridic ochii și o văd pe nevastă-mea: păr vâlvoi, fund mare, vergeturi, celulită.
Băi, mi s-a făcut rușine față de omul ăla, să intru în pământ nu alta...
Dacă tot s-a terminat și starea de alertă, Iubi, ieșim la o pizza?
- Zâna mea, mai avem 60 de kile de mazăre la conservă care expiră în iulie.

Ieșim totuși la o expoziție de pictură. 
Ne oprim în fața unui tablou.

- O fi răsărit sau apus de soare?
- E apus de soare.
- De unde știi?
- Îl cunosc pe artist. Nu se trezește înainte de ora prânzului.

Sper, că atunci când trecem la săptămâna de lucru de 4 zile, să scoată ăștia ziua de luni...

Îmi pare că sunt undeva la malul marii, cu o cafea în mână.
Privesc răsăritul.
Este cu siguranță cel mai minunat de pe acest pământ.
Răsăritul sau apusul.
În dulcele nostru colț de Rai.
Din Giulești.

FzR!!