sâmbătă, 2 mai 2020

Mai înțelept.

Într-o bună zi voi trăi și eu momentul ăsta!
Îmi voi cumpără o bărcuță și voi merge la pescuit!

- Am fost atât de fericit că s-a ieftinit benzina și mi-am făcut și plinul.
- Și atunci de ce ești trist acum?
- Pentru că trebuia să alimentez cu motorină.

Ieri toate televiziunile mi-au arătat cum e la mare, când eu nu aveam voie să ies nici până în fața blocului.
M-am simțit ca în clasa a 12-a când facultățile îmi prezentau ofertele și perspectivele de viitor, iar eu nu știam dacă scot 5-ul în ultima teză de la chimie...

Tratând subiectul sensibil fotbalul, aflu că în online au apărut deja prosoapele Ciprian Marica.

" În Mai
Te-aș mai,
Dar m-ai...
Ce mai!"
E Mai.

Tare mi-e că nici în această lună nu-mi voi revedea Rapidul...
Rămân cu temeririle mele.
Nimic nu generează mai multă frică decât frica.
Nu-mi cumpăr prosoape. 
Cu vârsta am devenit tot mai înțelept.
Cred eu...

- Am venit să cer mâna ficei dumneavoastră!
- Cea mică sau cea mare?
- Cum, nu le are pe amândouă la fel?

Ies pe balcon.
Flutur de două-trei ori steagul vișiniu.
Îmi iau câteva înjurături de la 5teliștii din blocurile vecine.
Le urez și eu o zi bună!

Hai Rapidu'!

FzR!!