marți, 5 mai 2020

Nani, nani....

Un lucru mi-este clar!
Amenzile au devenit motorul economiei noastre.
În curând poliția locală va aplica amenzi usturătoare și conducătorilor de pe OZN-uri.
Dacă se abat și pe aici, zic.
OZN sau OUZOne?
Alcoolul ăsta îmi pune tot mai multe piedici la vorbire.

Am reușit totuși să vorbesc cu amicul meu pechinez. Hâc!
Zicea că e mai bine să nu iau Covid-19 că în septembrie iese 20-ul, cu mai multe opțiuni!

Voi vă dați seama că știm cum a apărut Universul acum câteva catralioane de ani, dar nu știm cum a apărut virusul ăsta de câțiva nanomicroni acum 5 luni??

Sting cu bere!
Nu-mi mai rezist și mă invit la dans!
M-am cherchelit atât de tare încât mi se pare că am văzut-o în hol pe Arabella și pe pane Rumburak.

Ieri, alături de Ziua Mondială a Presei Libere, am sărbătorit și Ziua Râsului:

În sala de operație, chirurgul către asistent:
- Anestezie.
- De-a noastră sau de import?
- De import.
- De import s-a terminat.
- Atunci de-a noastră.
- Nani, nani....

Visez Rapidulețul...
Nu sforăi.
Dorm doar așa mai cu pasiune.

FzR!!