luni, 11 mai 2020

Iarba verde...

Lucrez și eu de acasă.
În sfârșit. 
Să văd cum e.
Mi-am pus berea în cana de cafea, o cămașă peste chiloți și intru în ședință pe Teams.

Jumătate din mine nu are chef să facă nimic, cealaltă jumătate este influențată de prima!

- Ești agitat?
- Puțin...
- E prima dată pentru tine?
- Nu, am mai fost agitat până acum...

Am vorbit mai devreme și cu nepotul meu care se pregătește tot în online pentru bac'. Pare motivat. 
Ca și mine!
Cine nu știe legătura dintre internet și șchiopătat, n-are semnal în baie.
Mie nu mi-e frică că-mi pune Bil Gates chip, ci că-l face Microsoft. O să-mi pierd 2 ore pe zi ca să-și facă update-urile.

E tare rău când primești lovituri în viață...
Acum de exemplu ...m-a lovit o leneeee!
Viață rămâne o chestiune de interpretare. 
Astăzi am experimentat lucrul de acasă.
Nu-i rău deși ritmul și adrenalina este alta la locul de muncă.

Acasă pare precum pe un stadion fără suporteri.
Pustiu.
De 65 de zile.

FzR!!