miercuri, 27 mai 2020

Vitoria's Secret

Vând rochie de mireasă ( nu a mea! ), cu toate accesoriile: mănuși, voal, probleme, dureri de cap, undiță, prieteni...
Opresc doar abonamentul pe noua Arena din Giulești.
Cred că autostopiștii sunt cei mai prietenoși oameni.
Am trecut pe lângă vreo zece în ultima oră și toți mi-au făcut cu mâna.
Bine, am trecut cu gândul....
Care tot aleargă precum trenurile de noapte.
Eu cred că am fost cipat de mai multă vreme.
Simt asta când mă pun în pat și nu mă ia somnul....
Atunci cred că-mi fac updateurile înainte de shutdown.
Nu totul poate fi întotdeauna spus, nu totul poate fi întotdeauna avut, dar totul poate fi visat și totul poate fi dorit.....
Cică cândva un grup de profesori a fost invitat să zboare cu un avion.
După ce s-au așezat comod pe scaune, au fost informați că avionul a fost construit de studenții lor.
Toți în afară de unul au început să iasă panicați din avion.
Singurul profesor rămas liniștit pe scaun a fost întrebat:
- Dumneavoastră de ce nu ați fugit?
- Deoarece am încredere deplină în studenții mei.
Cunoscându-i foarte bine, pot să va asigur că rahatul ăsta de avion nici măcar n-o să decoleze.

Știți care este secretul nostru?
Știm cu siguranță faptul că de aici de pe pământ Rapidul decolează și survolează, chiar dacă mai mult înfruntând turbulențele vremilor fără de sfârșit, către cele mai minunate zări.

Ale Victoriei.
De a fi Împreună.

Tot ce contează.
De 81 de zile de distanțare cică...socială...

FzR!!