vineri, 15 mai 2020

Colivia

" Oamenii vin și mă întreabă: există viață după moarte? Ei nu se întreabă, dacă au trăit înainte de moarte" (OSHO)
Gata de astăzi putem sta în casă fără se ne mai oblige nimeni.
Nu că mă laud, dar în pandemia asta am băut acasă cam cât să mă bag cu niște acțiuni la o distilerie.
În dimineața această m-am simțit că o pasăre care s-a trezit cu ușa coliviei deschisă. 
Nu am știut însă încotro să zbor mai întâi.
Am închis-o la loc.
Am avut atâtea emoții cu ieșirea asta din starea de urgență precum atunci când așteptam ca Viorel Lis să spună "DA!" la nunta cu Oana.
Dacă lucrurile merg bine cu virusul ăsta, Curtea Constipațională nu va mai avea de lucru.
Încet-încet, au început să-mi apară în feed știri despre crime, trafic de droguri, accidente, terorism....
Mă bucur că ne revenim.

Nu știu ce e cu starea asta de alertă, pentru că personal nu sunt în stare de nimic.
De 69 de zile.
Fără Rapidul meu....

FzR!!