sâmbătă, 2 mai 2020

Un copil

Sunt tot aici, în linia întâi!
După 1 mai clocitoresc (pentru că mi-am clocit ouăle), astăzi sărbătorim Ziua Tineretului...
Fatalitate, nu?

Tu unde ți-ai făcut ieri micii? În sufragerie sau în dormitor?
Perspectivele legate de terase sunt din ce în ce mai sumbre..
Deh, printre activitățile care nu și-au întrerupt activitatea în perioada asta ne numărăm și noi, părerologii.
Izolarea naște monstri locali...:
Eu rămân fidel metodelor tradiționale. 
Ei, bine, mai nou rusești. 
Pentru că după ce s-a terminat romul, mi-am cumpărat niște vodkă.
Mai sting cu niște birra Moretti, dar sigur voi termina sticla pe seară. 
Mizez pe întreținere.
Sticlismul ăsta este singura mea șansă să-mi păstrez un corp bine echilibrat, invidiat de toți cei din jur.
Toți cei din jur din casă, zic!
La ușa apartamentului vecin zăresc un anunț.
Ei, bine, criminalul nu-și vinde vioara, ci bormașina...
Singura veste bună pe ziua de astăzi...
Chestia asta cu vânzarea "viorii "..

Îmi pregătesc declarația pentru cumpărăturile de mâine.
Știe cineva unde trebuie să bifez pentru Jagermeister?

Nu știu dacă s-a citit și știrea
Că din om în toată firea,
Rapidul, Magician abil
Mă preface într-un copil.

Ziua 55.
Fără cea mai dragă jucărie a existenței mele.

FzR!!