miercuri, 6 mai 2020

Când ne-a fost ușor?

Au mai rămas deci mai puțin de 2 săptămâni până ne dau ăștia drumul...
Parcă totuși nu mă simt pregătit să ies din casă.
Ce atâta grabă?!

Acum am aflat că Uber Eats își închide prăvălia. 
Chiar îmi pare rău, n-am comandat niciodată prin ei, dar îmi plăceau bicicliștii.

Azi-dimineață m-a sunat șefu'. 
Tocmai băgasem o bere la congelator.
Când am închis era înghețată.
Mai beau 2-3, închid laptop-ul și mă bag la citit:
" Halbă că zăpada și cei 7 mici"

Dacă o să continui cu regimul ăsta alimentar, nu o să mă mai ia liftul.

Nu știu dacă v-am spus însă sunt așa de hipster încât la mujdei îi zic "smoothie de usturoi".

Până se mai răcesc berile, mi-am pus rufele la spălat și un pahar de vin.
O cană, de fapt, dar cine stă să măsoare?
E bine, are cine, însă aștept să intre în dormitor și atunci umplu din nou cana...
Mă bucur totuși că am început întâi cu rufele, că dacă se întâmpla totul după cănile de vin sigur băgam boarfele în cuptorul cu microunde.
Hâc!
Nu era totuși nicio problemă, pentru că soția mă iubește...
Apropos de fotbal, Rapidulețul ajuns în sferturile virtuale de finală a remizat aseară în Giulești cu academicienii din Clinceni.
Returul se anunță unul foarte greu.
Dar când ne-a fost ușor?

FzR!