miercuri, 6 mai 2020

Mult mai bine

Pe cei morți din cauza alcoolului metilic îi trec tot la covid?

Frunzăresc presa..
Minor condamnat pentru furturi de mașini, arestat preventiv după ce și-a bătut părinții, minoră arestată la domiciliu pentru furt, bătrână jefuită de 100.000 lei de altă minoră.
Cinci titluri la rând, nici urmă de covid.
Sfânta normalitate!

E, bine trec și la anunțurile matrimoniale. Pentru oferte, deh defect profesional...
Cred totuși că păstrez cele mai mari șanse. 
Oricum Marica m-a enervat pentru că a încurcat Rapidulețul în ambele meciuri....

După două luni de stat în casă aud că vine și momentul relaxării?
Da' până acum ce am făcut?

Hai, bre, ne dai voie la frizerie după ce aproape toți ne-am luat mașinuțe d'alea de tuns?
Aproape toți..

Mai am un singur dor
În liniștea serii
Să merg la coafor.

Am desfăcut chiuveta aseară...
Piese peste tot, multe necunoscute. 
După ce am montat-o la loc culmea mai și funcționează.
Partea proastă e că mi-au rămas 3 piese.

M-am uitat la paharul meu pe jumătate gol. 
Am vărsat conținutul în paharul ăla mic de whiskey. 
Lucrurile arată mult mai bine acum.

Ziua 60.
Cu Rapidul in suflet.

FzR!!