miercuri, 13 mai 2020

Anarhie

E deranj până și la Luvru.
Înțeleg faptul că Academia Franceză a decis: Covid este de genul feminin, nu masculin. 
Eu încă de la începutul parangheliei am spus că totul este provocat de mâna unei femei. 
Și nu sunt membru al academiei.

Am vrut să mă programez la tuns. 
M-am simțit ca la o internare în spital: mi-au cerut analizele la zi, cască de sudor pe cap, certificat de garanție și declarația verbală din partea soției.
Am renunțat!

La întoarcere m-am întâlnit cu vecina mea preferată.
De când poartă mască nu știu dacă e supărată pe mine sau așa s-a pensat ea...
Mă macină o întrebare: există măști și pentru guri rele?

Intru în casă și aud o convorbire telefonică clasică:
- Cum îl răsfeți pe soțul tău?
- Câteodată tac!
Au apărut în online deja fotografiile de săptămâna viitoare:
Oricum ar fi să vină odată 15 mai-ul ăla să ies și eu pe strasse cu abibașii ăia buni, cumpărați înainte de pandemie și nepurtați până acum. 
Să mă admire și pe mine lumea, zic.

Va fi anarhie!
Parcă văd că amână ăștia iar deschiderea metroului din Drumul Taberei, de teama hoardelor care vor veni să vadă minunea cu ochii lor...

Vorba aceea: învingem împreună, suntem învinși separat!

Dar împreună. 
Alături de Rapid.

FzR!!