duminică, 24 mai 2020

Sufletul pereche

Văd o frizerie unde nu era deloc coadă.
Dau să intru: frizerie canină.
Renunț.
Adevărul este că noi băieții, avem o armă secretă pe care fetele nu o au, se numește:
- DA, AI DREPTATE!
Da, ai dreptate....Dragoste, aceasta este propoziția completă și corectă.

Romanticii salvează cuvintele, sentimentalii gesturile.
Rămân un sentimental, romantic doar pe aici...
" Întoarce-te va rămâne intotdeauna cel mai frumos imperativ.

Câteodată când mă plimb prin casă și dau ochii cu soția mă panichez că nu am mască. 
Îmi trece repede.
Am fost la baie fără telefon, am 96 de plăci de gresie.
- Lucrezi, participi la curățenia în casă?
- Nu!
- Și ce câștigi cu asta?
- Timp.

- Salut, frumoaso. Ce faci?
- Doarme. Sunt soțul ei.
- Salut, frumosule. Ce faci?
Am rămas singur.
- Nu știam că te-a părăsit soția.
- M-a părăsit soția?!
- Ah, nici tu nu știai....
Îmi lipești că romul din coka din perioada carantinei, de la ora asta.

Vorbesc desigur cu Rapidul.
Sufletul pereche.

FzR!!