luni, 11 mai 2020

MAIOO HI, MAIOO HAAA

Ieri pe Ciolacu l-a luat cu amețeală când a citit propunerile psd privind ieșirea din criză.
Sunt popi care nu și-au plătit ratele la merțane de 2 luni sau mai rău alții care conduc mașini vechi din 2018 și nouă ne arde de relansarea economiei...

Nu-i atât de dificil să găsești femeia visurilor tale.
Dificil este s-o ascunzi de soție.

Partea bună a căsătoriei e că nu trebuie să iei deciziile singur.
Le ia soția.
Au apărut deja disputele, bârfele specifice:
Pe seară am ieșit la plimbare.
Doar sunt în concediu, nu?
Am salutat și eu la întâmplare, persoanele cu care m-am întâlnit, fără să le cunosc.
Acum cred că stau și se gândesc de unde mă cunosc...
Pe digi au început difuzarea reclamelor despre confruntările din Bundesliga.
Din 16 mai părăsesc bucătăria și-mi regăsesc locul pe canapea.
Pun gălbenușul, picur ulei...încep să frec....
" MAIOO HI
MAIOOOO HAAA
MAIO HU
MAIO HA-HA ".

Trăiască fotbalul!

FzR!!