luni, 25 mai 2020

Estival

Sunt în concediu.
Improvizat pe stil-ul "from home".
Șezlong, șlapi, nisip, fetițe...
Dau muzica mai tare în living.
Living la vida vodka!!

Dacă dormi până la 12-13, economisești bani pentru micul dejun.
Urmăriți-mă pentru mai multe sfaturi financiare!!

Dacă ar fi să-mi pun o dorință să scap de lenea asta, mi-ar fi lene să pun dorința...
Totul îmi pare asimptomatic.
Masca are și beneficii.
Ești mai plinuț, îți ascunde gușa.
Ești mai în vârstă, ascunzi gușa în riduri.
Ești urat/urâtă, ai șansa să cunoști, în sfârșit pe cineva.

Înțeleg să schimbi ceva când merge prost, dar când funcționează bine de ce să faci modificări?

Rămâneți cu masca, zic!

Băieții înțeleg de prin presă că s-au cazat la hotelul lui mitică dragomir.
Până la startul play-off-ului mai sunt 40 de zile.

Dorul mă arde mai tare decât orice soare estival.
Off......

FzR!!