marți, 19 mai 2020

Medicală

Adunând și boschetarii care măsoară temperatura la intrarea în supermarket-uri cred că am ajuns țara cu cei mai mulți medici.

34,9 la Lidl.
Sunt putred de sănătos.
Merg și la Mega pentru second opinion.

Știe cineva dacă în afară de măsurarea temperaturii se mai fac și alte analize?

Bună, rea temperatura ...aia e!
Gandiți-va ce ar fi însemnat să ne oblige să ne și cântărim...

" Apoi tu aicea fără biruință
Nu poți că să intri cu a mea voință
Du-te și la Profi! Pentru casă mori!
Și-ți va fi mormântul anonim cu flori!"

Ne-am hotărât cum sunt medicii noștri?
Eroi sau șpăgari?

Mie cel mai teamă îmi este de testul de alcool:
" Fiecare vede lumea așa cum o vede inima lui ", a spus-o Goethe...eu doar mă grăbesc să o spun...

Dacă nouă ni s-ar face și un EKG s-ar constata, dacă mai este cazul, o activitate a inimii ieșita din comun.
Datorită emoției, pasiunii și a Iubirii pentru Rapid.

FzR!!