duminică, 31 mai 2020

Autodenunț

Curând se va termina promoția asta la leneveală, iar mulți vor fi nevoiți să-și amintească la ce firmă lucrau...

În sfârșit am revenit la normal: în timpul săptămânii vreme însorită, în weekend vreme nașpa.

Cer variabil și de multe ori nu cer nimic...

La ora de geografie:
Profesorul: - De ce este cunoscut Columb?
Elevul: - Pentru că s-a dus în America fără viză.

De câteva zile în online spiritul dojenitor al românului nu contenește cu acuzele față de petrecerea lui Lucovid Organ.

Prea mult zgomot pentru un lucru firesc, zic.
Mă îndoiesc că cineva trăiește în post și rugăciune de ziua lui...

Eu văzându-l pe Orban la o țigară și o sticlă de whisky, fie ea în Guvernul României-singura terasă deschisă pe perioada pandemiei, am constatat că dintr-o dată omu' ăsta mi-a devenit simpatic...

Pentru a nu repeta "gafă" lui Orban, aseară, acasă fiind, mi-am pus masca regulamentar și m-am apucat de fumat și băut.
Nu am reușit, așa că am dat-o jos.
Acum aștept să apară pe net și pozele cu mine.
Mă gândesc chiar să mă duc mâine-dimineață la secție și să mă autodenunț.
Subsemnatul...declar de bună voie și nesilit de nimeni, faptul că de 85 de zile Iubirea de Rapid este contagioasă.

FzR!!