vineri, 8 mai 2020

Familist

Am ieșit la cumpărături.
Hop, brusc apar două polițiste!
- 36,9, puteți merge...
- Se poate și un examen stomatologic?
- Nu, pentru că încă nu a venit motivația de la CCR, zise cealaltă...

Cine voia granițele închise, acum le vrea deschise și cei care le doreau că ele să fie închise acum și le doresc deschise cât mai repede.
Oamenii.
N-ai cum să te plictisești cu ei.

Va spun eu că simptomele COVID19 sunt practic identice cu cele în care soția îți verifică telefonul mobil: dificultăți de respirație, transpirație rece, slăbiciune la nivelul picioarelor, durere de cap, de stomac și când te întreabă "cine este asta?" atunci începe tusea aia seacă.

Orașe închise cu hoteluri deschise.
E clar, guvernul susține amantele!

Dacă sunt în carantină și mă bate nevasta pot părăsi domiciliul?
Ei, bine...după câte am făcut, dacă totuși pot părăsi domiciliul după ce mă bate nevasta, aia chiar nu-i nevastă...
FZR!!