miercuri, 13 mai 2020

Vine valul!!

Pe mine m-ar bucura să vină noua ordine, fie ea și doar la mine-n casă, nu neapărat mondială.
Am găsit o pereche de pantaloni pe care i-am păstrat pentru vară " în caz că pierdeam ceva greutate" și acum, îi transform în măști...
Toate s-au schimbat.
Când a strigat barmanul acum 2 luni " ultima comandă" nu l-am crezut....
Acum că m-am obisnut cu anunțatul val 2, mă tem că la începutul lui 2021 valul 3 mă va ține departe de Rapid...
Erau adorabile ultimele zile din februarie, oricât de figuroase, însă pline de dovadă iubirii pentru echipa favorită, nu?
Dar până la valul 3 rămâne să ne bucurăm începând din acest week-end de restartul campionatului din Germania.
Pentru că tot vorbim de valuri, cu siguranță vom avea o surpriză, ăștia care vom reuși să intrăm în mări și oceane, după luni de zile fără turiști, când vom constata faptul că de fapt apa nu e sărată.

Vine valul!!

Valuri, valuri....
De Iubire.
Pentru Rapid.

FzR!!