joi, 14 mai 2020

Virus

Am venit de la magazin, ne-am scos amândoi măștile...iar soția nu este a mea!!
Fiți vigilenți!

Cum poate oare un orb să-și dea seama dacă brânza e stricată?
Nu promite când ești fericit. 
Nu răspunde când ești nervos. 
Să nu te decizi când ești trist....

Sună telefonul.
Soția răspunde și vorbește 40 de minute.
Întreb cu uimire:
- De ce ai vorbit atât de puțin?
- A greșit numărul...

- Nu mă mai suna! Încerc să te uit....
- Dar tu m-ai sunat!
- Atunci nu-mi mai răspunde!!

Știați că?
Și se mai numește și selfie.
Dacă se închide o ușă se deschide o fereastră.
Când se deschid mai multe ferestre e un virus Windows.

Ăștia doi ne-au stricat planurile de concediu și cred ei că ne țin departe de Rapid.
Se înșeală.
Suntem mult mai puternici decât își imaginează mulți.

FzR!