vineri, 1 mai 2020

Viața mea

A ajuns omul că dacă ar avea un ciocan, Universul i s-ar părea plin de cuie...

Generația cu cheia la gât, salută generația cu masca la nas.

Se spune că bărbatul ideal nu există.
M-am privit în oglindă.
Mint cu nerușinare, ticăloșii!!
Nu suna la poliție dacă vezi persoane suspecte în cartierul tău. 
Sunt vecinele tale fără machiaj.

- Vecină, unde-ți e soțul? Nu l-am mai văzut de o săptămâna. E cumva bolnav?
- Nu-i bolnav, l-am tuns.

Printre cele mai periculoase creaturi de pe planeta asta sunt: aligatorii, rechinii, șerpii, păianjenii otrăvitori, ea care-ți spune " te pot tunde eu!"

- Dragul meu...ți se pare frumoasă prietena mea?
- Care? Aia șatentă, minionă, ochi jucăuși și fundul bombat?
- Da!
- Nu știu! Nu m-am uitat prea bune la ea!

- Iubitule, așa-i că insectele nu prea au minte?
- Da buburuza mea....

Ați observat că în primăvara aceasta nimeni nu a mai făcut astenie?

Eu nu mă cert cu nimeni.
Comunic!!!
Voi citiți agresiv.

Aseară am băut 1 litru de rom, juma' de coniac și 7 beri. 
Am mai mâncat și un măr!
Dimineață am zis că moorr!
Nu mai mănânc mere în viața mea!

Încă o cronică de epidemie...și adun aici un roman...

Renunț să mai mănânc eugenii. 
Restul pungii o păstrez pentru banchetul ieșirii din izolare...

Viața mea.
Este Rapid.

FzR!!