joi, 7 mai 2020

Hold my beer

După 15 mai, mulți din cei ce păreau loviți în plin de pandemia asta vor cunoaște satisfacții nebănuite...
De exemplu frizerii.
Mi-e dor de sintagma "ia-mă cu 2, pierdut pe la spate și în lateral"

Cei care au voie să iasă pentru activități agricole, de pe 15 pot bate în voie câmpii...

Vom stii când se termină pandemia atunci când vom prinde de 3 ori roșu la semafor.
Îmi va fi dor de izolarea de acum. 
În fond sunt două luni din viață mea. Ireversibile.


Între timp la un spital din linia intâi:
- Alo, bună ziua! Puteți să-mi spuneți cum se simte Geta Oltean?
- Ce salon?
- 109!
- Asistenta spune că se simte mai bine. Dvs sunteți rudă cu ea?
- Eu sunt Geta Oltean...De 5 zile nu a mai trecut nimeni pe la mine...

" Somnoroase păsărele,
Pe la cap mi se adună,
Și sunt tot mai multicele,
De vreo luna."

Personal în izolarea asta m-am îngrășat destul de mult. Vestea bună totuși și pentru mine este că încă îmi mai vin adidașii.

Trece covidu' și curând vine vremea glumelor cu cireșe. În Franța deja au apărut la 15 euro kg.....

Dacă masca devine obligatorie, mai trebuie să ne spălăm pe mâini?
Înțeleg că la restaurant va trebui să purtăm mască.
Păi și pe unde mai bem și mâncăm?


Cică 100 ml de palincă înainte de culcare ajută, ieri seară m-am culcat de șase ori...

Aud de la "starea vremii" faptul că de săptămâna viitoare începe sezonul berii.
În sfârșit!

O veste bună.
Sper că prima dintr-un mare șir, așa cum merităm!

FzR!!