sâmbătă, 9 mai 2020

Ciudat

Curând ieșim din izolare. Dar ce folos?
Plajele sunt închise, terasele la fel...
Practic suntem tot izolați, dar afară, nu înăuntru.

Îmi pierd viciul, dar el știe mereu să mă găsească...
Muzeele au voie să se deschidă 50% din capacitate. 
Să vedem de unde fac rost de atâția oameni....

Oare la muzeul figurilor de ceară exponatele vor fi obligate să poarte mască?

Azi am înțeles importantă măștii: am fost la un metru de cineva căruia îi datoram bani și nu m-a recunoscut.
Nu uitați! 
Dacă va măritați pentru bani sunteți la fel că alea pe 50 lei doar că ele se distrează..
Dacă  te gândești că faci parte dintr-un cuplu ciudat gândește-te că a existat cândva Răzvan și vidra.

Pe olx au apărut deja primele anunțuri cu închirieri decor pentru concedii..
Până la concedii astăzi o punem de o nouă sărbătoare.
Sunt totuși nehotărât pe care să o petrec.
Ziua Independenței, înființarea pcr, înfrângerea Germaniei naziste..
Ciudat este că toate aceste se vor desfășura tot în izolare.
Nu am de ales, destup un sticlă de vin și ies jumate pe geamul de la bucătărie:

" La mulți ani celor care poartă numele Europa, Consiliu, Parlament..."

La Mulți Ani, Rapidule!!

Așa fără motiv.

FzR!!