luni, 25 mai 2020

Necunoscut

După carantină, toate hainele s-au strâns.
Trebuie neapărat să schimb mașina de spălat.
Unde se duce temperatura, după ce ni se ia și cine este în spatele temperaturii?
Filozofez!

Prin termoscanare guwernerul cred că vrea să ne afle adresele amantelor...

Mă amuză "job description-urile" în care regăsesc cerința de mulți-tasking.
Românul clar este cel mai potrivit pentru așa ceva: mai muncește mai și o freacă..

Nu contează dacă ești în fundul gol, obligatoriu este să ai mască.

Dacă tot m-am dus până la Mega, mi-am luat și o pungă de sare de Himalaya pe care scrie că s-a format acum 250 milioane de ani, dar expiră în iunie...
Dacă și ăsta nu-i ghinion...
- Nu e cazul să deschideți gura atât de tare, îmi spune medicul stomatolog.
- Am înțeles că vreți să intrați cu cleștele...
- Da, însă doar cleștele intră, eu rămân afară...
- Îmi plac femeile puternice!
- Care știu ce vor?
- Nu. Care știu să monteze o schelă!!

Toată lumea crede că dacă scot un iepure din pălărie, sunt magician.
Io am scos cândva o vacă de la inimă și nu mă laud.

- Îmi poți da numărul tău de telefon?
- De ce? Al tău nu-ți place?

Prefer deci să rămân un necunoscut. În lumea mea.
Adesea invidiată de toți cei ce sunt pasageri prin a lor.

Au trecut 79 de zile de când virusul ăsta necunoscut ne ține departe de Rapid.
Crede el!

FzR!!