joi, 21 mai 2020

Amar...

- Alooo! Sunt vecina de deasupra ( sic! ). 
Nu se mai poate!! Nu mai cântați atâta la vioară!! 
Dacă veți continua așa, îmi voi ieși din minți!!!!
- Cred că v-ați ieșit deja...Am vândut vioara acum o săptămână. Pe o sticlă de Kreskova.

Îi torn un pahar de vin roșu. 
Eu beau din damigeană.
Îi zâmbesc tânt și o invit să luăm masă împreună....
După ce termin treaba hop! apare și vecina de la parter. 
De dedesubt, normal!
Solicitat, deh!
- Nu va supărați aș vrea să tapetez camera de zi. Pentru camera Dvs câte suluri de tapet ați cumpărat?
- 20!
- Mulțumesc.
Revine după o săptămâna. Insistentă, gândesc zâmbind...
- Auzi mă, tâmpitule am cumpărat 20 de suluri și 7 mi-au rămas în plus...
- Păi și mie...
Toți greșim, dar mai ales ceilalți!
Timpul trece pe nesimțite, doar când alegi tu să nu-l simți....

Fără tine, viața mea ar fi amară...
Zise cafeaua zahărului...

Fără Tine, e pustiu și amar...
Îi șoptesc Rapidului....

De 75 de zile.

FzR!!