vineri, 22 mai 2020

De cuplu.

Se spune că evreii au inventat dragostea  pentru a nu mai plăti femeile.

- Îmi place să cred că e ceva între noi!
- Și mie. Oceanul.

Pe Netflix e un film care se cheamă: " Te iubesc, Tampitule!"
Unde am mai auzit eu replica asta?
Soția enervată către soț:
- De două ore tac dar tu nici nu mă întrebi ce s-a întâmplat!
- Nu vroiam să stric atmosfera de sărbătoare.

Fiecare om se spune că are jumătatea lui.
Rog jumătatea mea să mă caute!!
Pentru că spirtul a avut un real succes, aud faptul că farmaciile intenționează să amenajeze în fața locațiilor și mici terase...
Nu am de ce să mă plâng, totul merge bine în cuplu.
Bine, am prevăzut și ceva măsuri " de rezervă ", care să mă ferească de eventuale atacuri, acuze...etc...
Desfac o nouă bere.
Le număr cu îngrijorare pe cele rămase, care mă privesc cu răceală.
răceală "de cuplu" acceptabilă de data aceasta.
Și necesară.
Sărbătoriri marilor victorii, promovării...ce va să vie.

FzR!!