joi, 14 mai 2020

Revelionul

Ieri a fost Ziua Dorului.
Mi-e dor de Rapid. 
Tare.
Am semnat și petiția online pentru baza Pro Rapid.
De-abia aștept să ies la cumpărături.
Am nevoie neapărat de chiloți mărime mai mare, că de 2 luni de când mănânc ca spartul toți chiloții mei au devenit tanga.

Mașina mea de spălat nu mai acceptă decât pijamale.
Am băgat o pereche de blugi și mi-a apărut pe display: " Stai acasă!!".

Am primit newsletter de la un magazin online de lustre că au măști chirurgicale în stoc.

Aș purta mască și în casă numai ca să nu-mi mai văd bărbia dublă.

Hai să va dau și o veste tristă: după ce m-am întors de la cumpărături mi-am dat seama că am uitat să cumpăr bere.

Am înțeles că în Franța s-a dat drumul la petreceri de zece persoane...mai e puțin până să fie permisă și Cină cea de Taină.

Voi unde faceți revelionul diseară? 
Întreb doar așa din curiozitate. 

FzR!!