vineri, 8 mai 2020

Atașat

Cel mai ghinionist în paranghelia asta este Florin Piersic.
Nu a ieșit de loc din casă de la instituirea stării de urgență.
Încă mai scrie la declarație. Înțeleg că a ajuns la pagina 1923.

Am coborât prin cartier.
S-a speriat o pisica de mine și eu de ea, poate pentru că niciunul nu purtam masca.

O națiune care-și deschide birturile și mall-urile înaintea școlilor și grădinițelor nu poate fi distrusă. Clar!

În noaptea de 14 spre 15  vine Moș Crăciun, nu?

Odată cu relaxarea va începe și Campionatul Național de Curling și Pupincurism.

Ce o să mai alerge Covidu-ul după 15, la mare, la munte, prin parcuri, prin saloanele de înfrumusețare!
Nimeni nu se gândește la el, săracul!

Până la toamnă toți copii vor primi o tabletă.
Părinții vor primi și ei tablete de Diazepam și Extraveral.

Am curaj să pun rămășag că unii își vor pune și coifuri de staniol pe cap dacă ar fi obligați de vreun ministru pentru a se proteja de 5G.

Știți cum se înmulțesc prostii?
Îngrijorător.

Doar apa, aerul și mai ales fraierul au mai rămas constituționale în România.
Mi se pare mie sau corupția la noi este exact că pescuitul sportiv?
L-ai prins, l-ai pupat și i-ai dat drumul.

Am auzit că ccr-ul a decis astăzi că geaca lui Vela nu e chiar din piele...
Vorbesc cu un prieten:
- Am avut ghinion cu amândouă nevestele.
- Cum așa?
- Păi, prima a fugit cu un vecin.
- Și a doua?
- A doua nu a fugit.

 E, bine...Am fost însurat o singură dată. Dar tot ghinion se numește.

 Deh, nu poți să fi însurat și să ai și dreptate.

Când am crezut că-mi surâde norocul am realizat că e știrb, cu dinții strâmbi și aparat dentar.
Acum înțeleg de ce e obligatorie treaba asta cu măștile.
Singurul motiv pentru care mi-aș face schimbare de sex este să văd și eu cum e să am întotdeauna dreptate.

Cel mai bine este totuși să fi singur.
Doar așa pot sta atât cât poftesc cu ușa de la frigider deschisă.

Nu este atât de grav dacă vorbesc singur....
Mai nasol este dacă vorbesc singur și mai aflu și noutăți.

Toți sunt vedete, staruri…numai eu nu semăn cu nimeni.

Nu e tragedie. Sunt unic.
Beau din sticlă și mănânc gheață.
Cânt Lambada: " șoracucifoi, eungia șamifeșorai".
Mă distrez asa plinuț cum am devenit.
Deh, nu pot să scap de burtă, sunt foarte atașat de ea…

 De ea si de Rapid.
 Ziua 62.

 FzR!!