vineri, 1 mai 2020

Prăpăd

Prăpăd in online!
Rapidulețul a zdrobit cu 4-0 acum 2 zile Hermannstadt-ul. 
În ritmul ăsta riscăm să fim excluși din campionat. 
La fel ca în lumea reală.


Prăpăd si în Maramureș!!
Vântul a doborât 20 de hectare de pădure peste vagoanele unui tren de marfă care mergea spre Austria!

Am găsit remediu pentru nervi: un somnifer naturist, cu melatonină și mac, luat ziua cu alcool mult. 
Devin sedat și indiferent, poate să vină și apocalipsa.

Am ieșit dintr-un call și imediat intru într-un al'cool...

" Pe lângă plopii fără soț,
adesea am trecut,
puteam să trec și printre ei,
dar n-am mai încăput "

Ce mai urăsc bețivanii!
Aseară, prietenii care mă cărau m-au scăpat de 3 ori până când să mă bage în casă!
Alcoolistii dracu'!!

- Ce faci în bucătărie la ora asta?!
- Aranjez mâncarea...

Dacă aici pe Pământ am 85 kg, pe Marte cică aș avea 33.
Deci nu sunt gras, doar am greșit planeta....

V-am spus doar că aici pe Pământ Minunea asta născută în '23 face prăpăd...
Nouă ne mai rămâne doar să ne îngrijim de Fericire.
La Infinit.

FzR!!