vineri, 1 mai 2020

1 M.A.I.

Dimineață am ieșit până în fața blocului  să arunc gunoiul și brusc, la jumătatea drumului mi-am dat seama că aveam ochii înlăcrimați de cât de dor mi se făcuse de casă...

Dacă trecea de Senat legea privind autonomia  ținutului secuiesc, când ieșeam din casă, puteam să mă trezesc direct în Ungaria!
Gata cu dezmațul, intru în casă....

Citesc prin presa online că pe la americani au apărut vizitatorii UFO.
OZN-urile astea de ce nu respectă carantina?

Câtă inconștiență...
Astăzi, de 1 mai, unii vor să facă grătare în pădure, își pun viața în pericol, oricând pot fi călcați de un camion cu lemne...

Anul acesta au murit de malarie peste 700.000 de oameni.
Care e ultima știre pe care ați citit-o pe subiectul ăsta?

Știți de ce și-a numit Streinu-Cercel documentul " Vacanța Mare "?
- Pentru că ne-am c***t pe noi de râs!

Aud, pe ici, pe colo, diverși comunicatori occidentali vorbind despre "morți suplimentare ". 
Suplimentare față de ce?
Era un plan și a fost depășit?

Cică totuși nevasta ăluia de la Cluj e unguroaică. 
Deci Marica a înscris deci pentru România. Patriot adevărat!
Dacă incidentul s-ar fi petrecut undeva în Moldova, astăzi toate ziarele ar fi titrat cu litere de-o șchioapă " DOLIU LA NAȚIONALĂ "
Îmi odihnesc valiza.
Că aici se va ajunge.
" I go to my room, you go to your room ".
Io cu romu' meu, tu cu romu' tău...

Starea de urgență va fi înlocuită cu starea de nerăbdare...

Astept cu nerăbdare revederea cu Rapidul.
De 54 de zile.

FzR!!