sâmbătă, 23 mai 2020

Verde-n față

- Și cum te simți?
- Ca un televizor.
- Atât de plat?!
- Atât de lat.

Gata, RIP și tricoul ăsta, nu mai intră nici mulat.
Deh, omul, cât trăiește, îngrașă.

Înainte obișnuiam să ieșim din casă și să uităm portofelul și cheile.
Acum ieșim și spunem: la naiba, am uitat masca!

Ce bani ar face cineva care ar produce măști de tip tanga.
Adică să acopere doar buzele și nasul.
Sunt genul de prezența fără pic de concurență.
Bucureștean!
Am pierdut suvenirul cu magnet luat pentru frigider din Athena, cu care desfăceam berea.
Aveți idee de unde se mai iau suvenire acum?
Măști cu glugă n-a scos nimeni?
Erau bune pe vremea asta...

M-am spălat pe dinți, m-am pieptănat, mi-am dat jos halatul și m-am dus în bucătărie la o bere și o țigară.
Cam asta e toată ziua.
Îmi lipești că romul din coka din perioada carantinei, de la ora asta.
Chiar dacă am suferit, iar rănile nedreptăților nu s-au cicatrizat, aș vrea să știi că...:
Te Iubesc, Rapidule!!
Așa.
Verde-n față

FzR!!