duminică, 10 mai 2020

Vremea, timpul

" De la Nistru până-la Tisa
Doar covidu-ul plânsu-mi-s-a..."

Penița se tânguie, mâna întinsă caută tremurând atingerea...
Găsesc paharul.
Îmi mai scade pulsul. 
La 97.

Atunci când se vor deschide barurile și vor fi cu mai puțin 30-40% locuri, băutorii de sucuri, apă, bere fără alcool și așa mai departe, sunt rugați să rămână acasă și să lase mesele libere adevăraților profesioniști.
Să fim ințeleși, da?

Îmi pregătesc vorba aceea comeback-ul...
Sper doar că acesta să nu se lase așteptat și să nu o dau curând pe colinde...

" Linu-i lin și iarăși lin
ne-a lovit un pangolin "

Visez la guri de rai, destinații exotice, orașe europene în care-mi îngrămădeam zeci de activități ce m-au făcut mai bogat sufletește.

Cel mai frumos ținut, rămâne însă ținutul în brațe.
Strâng bine la piept Rapidul...
De 64 de zile..

Timpul scurs?

Este doar fluviul în care pescuiesc eu..

FzR!!