sâmbătă, 16 mai 2020

Vrăjeli, abureli...

E week-end. 
Mă gândesc să postez mai puțin astăzi.
Să creadă lumea că mă distrez.

Am uitat să vă zic, dar în noaptea în care a fost sărbătorită ieșirea din carantină în București s-a dat cu petarde și s-a lăsat și cu focuri de artificii.
Când ieșim din starea de alertă cum se procedează, se taie porcul?

- Iubi unde ești?
- La bere. A zis guvernul că trebuie să ieșim!
- A zis că avem voie, nu că e obligatoriu!
Așa sunt eu, găsesc nuanțele potrivite în orice fel de situație...
Soția: - Ce este cu fața asta așa de fericită?
Eu:     - Scuze, nu te-am văzut!
Mi-a dat vecina un whatsapp mai deocheat. 
Fierbe de dorul meu.
I-am trimis și eu o poză, să-i mai domolesc focul.
Sunt pe genul "perpelit".
Mă află soția numaidecât...
Are un sistem de detectare mai sofisticat decât 5G-ul de se chinuie încă din ianuarie ăștia să-l monteze în lume...
O liniștesc repede, pentru că la aburit sunt maestru.
Termin pălinca adusă vinerea trecută de prietenul meu.
Gata cu vrăjelile, aburelile...
Trecem la lucruri concrete:
De la 16.30 sunt fan Borussia.
Îmi ocup un loc în Zidul Galben, desfac dopul la PET-ul înghețat numa bun de savurat...
Fssss!!
Back to reality, back to life...

FzR!!