vineri, 29 mai 2020

Luminița

O aud pe soție cum vorbește cu sor-sa.
- M-a bătut...!
- Cum?!..Doar a plecat ieri în deplasare!
- Și eu am crezut la fel.
Ne-am împăcat totuși.

- Iubi, ce tot strâmbi din nas la sarmalele mele? Nu-s bune?
- Ba-s bune! Dar toți ăștia din sala de cinema au popcorn la ei....!!
- Iubito, am spart o farfurie.
- Vin imediat, cu mătura.
- Nu-i grabă, poți veni pe jos.

" Foaie verde baț,
Când n-ai treabă, fă-ți!"

O veche poveste spune că lumina intră în lume prin crăpăturile lucrurilor.

Dacă lucrurile ar fi perfecte, n-ar mai pătrunde lumina în noi.
Luminița pare să ne amăgească din nou, de acolo de la capătul tunelului.
Precum o Fată Morgana.

Ieri Tribunalul București a suspendat avizul de mediu pentru Planul Urbanistic Coordonator al Sectorului 1.
Pro Rapid, leagănul Poveștilor Noastre, păstrează deci șanse de a nu fi desfigurat de cine știe ce proiect imobiliar.

Cel puțin aceasta ne rămâne Speranța.

FzR!!