marți, 5 mai 2020

Din Dragoste

Incredibil ce ușor anormalitatea a devenit noua normalitate.
Omul e un animal adaptabil, până la urmă.

Am omis să va spun că am vrut să ies de 1 Mai la pădure, dar poliția mi-a zis că au mutat-o în Austria...

După durerea de cap am mai făcut și toxiinfecție alimentară în ultimele 3 zile...
Sigur am cununiile legate!
Până la urmă, s-a dovedit că bebelușul pe care-l creșteam de două săptămâni nu era al meu...
Cică a fost nu știu ce încărcătură la spital.
Sincer să fiu, m-am gândit și eu la treaba asta.
După ceartă aia monstru cu nevastă-mea, eu am dus-o la spital doar să-i pun mâna în ghips...

Prea multă dragoste.... sufocă.
- Iubito, tu ai parolat calculatorul?
- Da, dragă!
- Și care e parola?
- Data nunții noastre.
- ....la naiba.

Singura dată ce o rețin este cea în care " s-a născut un Mit ".

Ziua 59.
Fără Rapid

FzR!!